XIAOYI

Plany treningowe

Trenując kilkanaście lat kolarstwo górskie,  szosowe.  Będąc reprezentantami kraju oraz kolarzami zawodowymi wiemy jak podnosić Twoje możliwości i osiągać zamierzone rezultaty.
Cały czas też czynnie trenujemy siebie i stajemy w rywalizacji by być na bieżąco w temacie poziomu wyścigów i nowych form treningów. 11059550_874689065901389_3352460844327339306_n

Trenujemy bardzo aktywnie młodzież w Warszawskim Klubie Kolarskim, prowadzimy wielu ambitnych amatorów chcących uprawiać tą ciężką dyscyplinę sportu łącząc ją z obowiązkami dnia codziennego tj. szkoła, uczelnia, praca, rodzina. Staramy się odpowiednim planowaniem treningów uczynić, by był efektywny dla Ciebie nie kolidując z życiem codziennym. Bowiem niezwykle ważne dla każdego sportowca, nie ważne czy amatora czy zawodowca jest wewnętrzny spokój.
Psychika bowiem odpowiada za Nasze umiejętności fizyczne.

Dlatego zawsze przed podjęciem współpracy zapraszamy do SPOTKANIA gdzie poznajemy się i omawiamy zasady współpracy. Następnie obieramy CELE do których odpowiednio układamy PLAN. Mając te dwie najważniejsze rzeczy posiadasz motywację do wykonania TRENINGU który następnie My ANALIZUJEMY. Dopiero po wykonaniu tych 4pkt możemy myśleć o PROGRESIE.

Treningi przez Nas są przygotowywane w oparciu o TSS (Training Stress Score – obciążenie pojedyńczego treningu, wyrażone na podstawie intensywności i objętości treningu). Bez względu czy jeździsz z miernikiem mocy (zalecane) czy tylko na tętnie planujemy objętościowo MAKROCYKL (rok) i potem rozpisujemy go na MEZOCYKLE (planowanie miesięczne) i MIKROCYKLE (plan tygodniowy).
Dzięki czemu możesz być pewien, że jednostki treningowe będą narastały względem Twojej rosnącej kondycji z roku na rok.

Zobacz Nasze przykładowe treningi:

przykładowy trening 2przykładowy trening 1Przykładowy trening 4
przykładowy trening 3Zapytaj o Naszą ofertę.